Podjetja

Cene in dobavni roki

CENE

Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Cene veljajo v primeru nakupa izdelkov preko spletne strani Feedko. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

ROK IZVEDBE STORITVE OZIROMA DOBAVE BLAGA  

Ponudnik bo naročene storitve praviloma izvršil v roku 5 delovnih dni oziroma po dogovoru z naročnikom, naročeno blago pa bo praviloma odposlal na naslov kupca v roku 6 delovnih dni.  V elektronskem sporočilu o potrditvi naročila naročnika bo ponudnik navedel rok izvedbe storitve oziroma rok dobave, ki je lahko krajši, ne pa daljši od navedenega okvirnega roka. Kupec se zavezuje vrsto storitve ter vrsto in količino blaga v naročilu navesti določno, skladno s katalogom storitev in blaga navedenim na spletnem strani ponudnika. V primeru, da naročilo ne bo določno, bo ponudnik naročnika po e-pošti pozval k popravku, pri čemer pa bo izpolnitveni rok začel teči, ko bo ponudnik prejel in potrdil popravljeno naročilo. O morebitni spremembi naročila ali preklicu, mora naročnik oziroma kupec ponudnika obvestiti po e-pošti na

naslov info@feedko.si vsaj 2 dni pred rokom izvršitve storitve oziroma dobave blaga, v nasprotnem primeru je ponudnik upravičen od naročnika zahtevati povračilo stroškov, ki mu bodo povzročeni. V primeru, da bo naročnik želel naročeno blago prevzeti osebno, mora to navesti v naročilu oziroma ponudniku vsaj 2 dni pred načrtovano odpremo blaga sporočiti po telefonu.

Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je naveden ob zaključku naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

V primeru osebnega prevzema naročenega blaga, ponudnik kupcu ne bo obračunal stroškov dostave.