NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA
NAČINI PLAČILA
Naročniki storitev in kupci lahko znesek računov plačujejo na naslednje načine:
- z gotovino ob prevzemu osebno,
- po predračunu na transakcijski račun ponudnika,
- s kreditno kartico BA Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron.
V primeru zamude pri plačilu opravljenih storitev ali dobavljenega blaga bo FeeDKo s.p. upravičen za čas zamude obračunati naročniku oziroma kupcu na dolgovani znesek zamudne obresti po obrestni meri Zakon o predpisani obrestni meri zamudnih obresti (ZPOMZO-1A, Uradni list RS, št. 105/2006).
DOSTAVA
Cena dostave za Slovenijo znaša 3.50 EUR (Pošta Slovenije). Vaš paket potrebuje od 3-5 delovne dni, da ga dostavna služba dostavi na vaš naslov, ki ste ga navedli v košarici nakupa. V primeru, da ste paket naročili med vikendom ali praznikom, vam ga bomo poslali prvi delovni dan.
Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. O tem boste obveščeni po telefonu ali po elektronski pošti.
Naš pogodben partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije.
Dostava Pošta Slovenije
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.
Za nemoteno dostavo:
– zagotovite točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket.
– zagotovite telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi.
– spremljajte svoj paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da ste na tekočem o trenutni lokaciji vašega paketa, tako da lahko preverite kdaj približno naj bi paket prispel in vidite, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi.
– poskrbite, da je vaše ime jasno vidno na vaših vratih, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju vašega naslova.
Priporočila ob prevzemu blaga
Pregled izdelka:
– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@feedko.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
– Ko vam kurir dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite kurirja. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti kurirja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino. V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@feedko.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek, lahko ga tudi osebno prevzamete na sedežu podjetja, ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
V primeru, da želite dostavo v drugo državo v EU vas prosimo, da nam pošljete vaše naročilo na e-mail in vam pošljemo ceno dostave.