Podjetja

Pravilnik o zasebnosti in pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine FeeDKo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino FeedKo, dostopne na neposredni spletni povezavi https://feedko.si/, upravlja FeeDKo, Daša Korže s.p., Tesovnikova ulica 70, 1000 Ljubljana, matična številka 81518811000,  ID za DDV: 74578090, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovno razmerje med ponudnikom in kupcem oziroma naročnikom (v nadaljevanju: kupec). Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja. Morebitne spremembe splošnih pogojev poslovanja bodo objavljene na spletni strani https://feedko.si/ in začnejo veljati s trenutkom objave.

___________________________________________________________________________

Podatki o ponudniku

Ime podjetja: Feedko, svetovanje s področja prehrane psov in mačk, Daša Korže, s.p. (v nadaljevanju Feedko)

Davčna številka: SI74578090

Matična številka: 81518811000

Sedež: Tesovnikova ulica 70, 1000 Ljubljana

TRR: SI56 6100 0001 8939 694

Telefon: 00386 51 600 223

E-pošta: info@feedko.si

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA STORITEV IN PROIZVODOV 

Naročniki storitev oziroma kupci blaga lahko naročilo oddajo preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu in to za vse vrste storitev in blaga, ki jih/ga ponudnik ponuja preko spleta. Naročilo lahko odda na info@feedko.si ali preko spletnega obrazca na https://feedko.si/, pa tudi po telefonu na telefonsko številko objavljeno na spletni strani.

Ponudbe s popusti bo ponudnik objavljal na svoji spletni strani https://feedko.si/.

Kupci s statusom gospodarskega subjekta, ki so zavezanci za DDV, morajo ob naročilu navesti identifikacijsko številko za DDV.

Ponudnik izjavlja, da je zavezanec za DDV.

POSTOPEK NAKUPA

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. S tem je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o datumu oddaje pošiljke. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec za kupljeno blago prejme račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Naknadno podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

CENE

Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Cene veljajo v primeru nakupa izdelkov preko spletne strani Feedko. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

ROK IZVEDBE STORITVE OZIROMA DOBAVE BLAGA  

Ponudnik bo naročene storitve praviloma izvršil v roku 5 delovnih dni oziroma po dogovoru z naročnikom, naročeno blago pa bo praviloma odposlal na naslov kupca v roku 6 delovnih dni.  V elektronskem sporočilu o potrditvi naročila naročnika bo ponudnik navedel rok izvedbe storitve oziroma rok dobave, ki je lahko krajši, ne pa daljši od navedenega okvirnega roka. Kupec se zavezuje vrsto storitve ter vrsto in količino blaga v naročilu navesti določno, skladno s katalogom storitev in blaga navedenim na spletnem strani ponudnika. V primeru, da naročilo ne bo določno, bo ponudnik naročnika po e-pošti pozval k popravku, pri čemer pa bo izpolnitveni rok začel teči, ko bo ponudnik prejel in potrdil popravljeno naročilo. O morebitni spremembi naročila ali preklicu, mora naročnik oziroma kupec ponudnika obvestiti po e-pošti na naslov info@feedko.si vsaj 2 dni pred rokom izvršitve storitve oziroma dobave blaga, v nasprotnem primeru je ponudnik upravičen od naročnika zahtevati povračilo stroškov, ki mu bodo povzročeni. V primeru, da bo naročnik želel naročeno blago prevzeti osebno, mora to navesti v naročilu oziroma ponudniku vsaj 2 dni pred načrtovano odpremo blaga sporočiti po telefonu.

Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je naveden ob zaključku naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

V primeru osebnega prevzema naročenega blaga, ponudnik kupcu ne bo obračunal stroškov dostave.

NAČINI PLAČILA

Naročniki storitev in kupci lahko znesek računov plačujejo na naslednje načine:

  • z gotovino ob prevzemu osebno, 
  • po predračunu (UPN nalogu) na transakcijski račun ponudnika,
  • s kreditno kartico BA Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron. 

V primeru zamude pri plačilu opravljenih storitev ali dobavljenega blaga bo FeeDKo s.p. upravičen za čas zamude obračunati naročniku oziroma kupcu na dolgovani znesek zamudne obresti po obrestni meri Zakon o predpisani obrestni meri zamudnih obresti (ZPOMZO-1A, Uradni list RS, št. 105/2006).

 

POPUSTI

 

Popust oziroma promocijska koda, ki jo boste lahko našli na spleti strani ponudnika ali v drugih oblikah sporočil,  omogoča naročniku oziroma kupcu posebne ugodnosti pri naročilu storitev ali pri nakupu blaga ponudnika prek spletne trgovine ponudnika in jo bo mogoče izkoristiti v roku, ki bo naveden v sporočilu.  Ponudnik poudarja, da se popusti ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail: info@feedko.si . Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

 

Obrazec za vračilo blaga najdete:OBRAZEC

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.feedko.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3): Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe: – pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine. 

 

POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA

 

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@feedko.si.

 

OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN REŠEVANJE MOREBITNIH PRITOŽB

Feedko odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti
obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.«.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik
seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Feedko pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je
določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba,
kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih
tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je Feedko dal na razpolago
potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to
primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik
lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave,
podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu Feedko ali drugih oseb v
predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot
je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Feedko bo morebitne pritožbe naročnikov in kupcev obravnaval sproti in si bo pri tem v sodelovanju s pritožnikom prizadeval, da bodo razrešeni po mirni poti v zadovoljstvo obeh/veh sprtih strani. Naročniki in kupci lahko pritožbe vložijo prek e-poštnega naslova info@feedko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru, da sporazumne rešitve spora ne bo mogoče doseči, bo za rešitev spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in potrošnikom velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

IZDAJA RAČUNA

Feedko s.p. bo takoj po izvedeni storitvi oziroma po odpremi in plačilu naročenega blaga naročniku oziroma kupcu izstavil račun, in sicer v pdf formatu in ga poslal po e-pošti na kupčev naslov, v primeru, da kupec e-maila nima, pa na naslov kupca/naročnika . Naročnik oziroma kupec se Feedko s.p. ob naročili navesti vse zahtevane relevantne podatke, potrebne za zakonito izdajo računa. Feedko s.p. se zavezuje zneske na računu specificirani, tako da bo jasno razvidna cena storitve oziroma blaga, stroški in morebitni druge postavke.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Feedko s.p. in Stripe. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Feedko.

KOMUNIKACIJA

Ob soglasju naročnikov storitev in kupci blaga bo Feedko s.p. komuniciral in oglaševal svojo ponudbo preko spleta in/ali SMS sporočil na mobilne telefone, in sicer tako, da bo izrecno navedel podatke o sebi, da gre za oglasno sporočilo  in kaj oglašuje (n. pr. promocijo blaga in storitev, akcijsko prodajo itd.).

Nedvoumno bo navedel pogoje za naročilo oziroma za nakup blaga, pogoje prejemanja sporočil, naslovnikom, ki sporočil ne bodo želeli več prejemati, pa bo omogočil, da se prejemanju sporočil odpovejo, FeeDKo s.p. pa se zavezuje, da bo njihovo zahtevo spoštoval.  

Ocene, mnenja in priporočila naročnikov in kupcev bo FeeDKo s.p. pred objavo pregledal in izločil kakorkoli žaljiva, nedostojna in taka, katerih objava ne bo v korist drugih uporavnikov. Objavljena mnenja bodo del funkcioniranja spletne trgovine FeeDKo s.p. in bodo dostopna vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani.

Uporabnik soglaša s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja, ki ga bo izrazil in dovoljuje, da ga Feedko s.p. v delu ali v celotnem besedilu objavi v elektronskih in drugih medijih skladno s poslovnimi interesi Feedko s.p. časovno neomejeno. Materialne avtorske pravice avtorji mnenj in komentarjev neodplačno in časovno neomejeno prenašajo na Feedko s.p., moralne avtorske pravice pa avtorji ohranijo.

POJASNILO 

Feedko s.p. po svojih najboljših močeh zagotavlja ažurnost in pravilnost podatkov na svoji spletni strani, ne prevzema pa odgovornosti iz naslova popolnosti podatkov in uporabnikom predlaga, da jih preverjajo neposredno pri Feedko s.p.  FeeDKo s.p. izjavlja, da so na spletni strani Feedko s.p. fotografije izdelkov simbolične in ne odražajo lastnosti blaga, ima pa Feedko s.p. na slikah artiklov, grafičnih in video elementih materialne avtorske pravice, kot industrijsko lastnino pa zaščiteno blagovno znamko Feedko, zato navedenih elementov brez predhodnega njegovega izrecnega pisnega soglasja ni dovoljeno uporabiti, reproducirati ali kakorkoli drugače vanje posegati.

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Dostop do spletne strani Feedko s.p. (www.feedko.si) bo lahko v primeru tehničnih težav, potrebe po izvedbi vzdrževalnih del ali zaradi drugih nepredvidenih okoliščin onemogočen ali moten, zato si v teh primerih pridružujemo pravico do preklica potrjenih naročil, o čemer bo naročnike brž ko bo mogoče obvestil in predlagal način rešitve. Preden uporabniki dostopajo do spletne strani feedko.si morajo poskrbeti za antivirusno zaščito ter si zagotoviti varnost in zaupnost podatkov, ki so potrebni za prijavo na spletno stran.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

SLOVENSKI PODJETNIŠKI SKLAD

Projekt FeeDKo petfood so-financira Slovenski podjetniški sklad.  

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na spletni strani feedko.si so zgolj informativnega značaja in niso nadomestilo nasvetov lečečega veterinarja ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako pa niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, ker niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznih izdelkov so informativne narave, ker s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA) niso potrjeni. V primeru zdravljenja živali z zdravili, se posvetujte z veterinarjem.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Splošnih pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna preko naslednje povezave: ____.

KONTAKT

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas prek elektronskega naslova info@feedko.si.

Feedko, Daša Korže s.p.             

Ljubljana, december 2023

POLITIKA ZASEBNOSTI

 

Ta Politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih Feedko zbira od vas, ko uporabljate spletno stran https://feedko.si/ (v nadaljevanju: spletna stran). Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja oziroma obišče navedeno spletno stran (v nadaljevanju: uporabnik). Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, ki ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov ter veljavna slovenska zakonodaja glede varstva osebnih podatkov je Feedko, Daša Korže s.p. Tesovnikova ulica 70, 1000 Ljubljana, matična številka: 81518811000, ID za DDV: SI74578090 (v nadaljevanju: upravljavec).

Poleg Politike zasebnosti vas prosimo, da se seznanite tudi s Splošnimi pogoji poslovanja[PK1] , ki urejajo poslovno razmerje med uporabnikom in upravljavcem ter s Politiko piškotkov[PK2] , ki razkriva katere piškotke zbiramo in za kakšne namene.

Osebne podatke, zbrane na spletni strani, bomo uporabili le, kot je določeno v tej politiki zasebnosti. Spodaj najdete podatke o tem, kako uporabljamo vaše osebne podakte, za katere namene se uporabljajo vaši osebni podatki, s kom jih delimo in katere pravice nadzora in informacij imate.

Z uporabo spletne strani se strinjate z zbiranjem, uporabo in razkritjem vaših podatkov (vključno z osebnimi podatki) v skladu s to Politiko zasebnosti. Prejmemo in/ali vas bomo morda prosili, da posredujete svoje podatke (vključno z osebnimi podatki) kadarkoli ste v stiku z nami ali uporabljate spletno stran. Kot je podrobno opisano spodaj, vaše podatke (vključno z osebnimi podatki) delimo s tretjimi partneji (kot je vse natančno opredeljeno spodaj) in jih uporabljamo na načine, ki so skladni s to Politiko zasebnosti. Vaše podatke (vključno z osebnimi podatki) lahko uporabljamo skupaj z drugimi informacijami za zagotavljanje in izboljšanje izdelkov, storitev in vsebine.

POVZETEK NAŠIH DEJAVNOSTI OBDELAVE

Naslednji povzetek vam omogoča hiter pregled dejavnosti obdelave, ki se izvajajo na naši spletni strani. Podrobnejše informacije najdete v spodnjih razdelkih.

  • Ko obiščete našo spletno stran iz informativnih razlogov brez nakupa, bodo obdelani le omejeni osebni podatki, ki vam bodo posredovali spletno stran.
  • V primeru, da opravite nakup izdelkov, izberete svetovalne storitve o prehrani psov in mačk ali se naročite na naše novice, bodo v okviru takšnih storitev obdelani nadaljnji osebni podatki.
  • Nadalje, bodo vaši osebni podatki uporabljeni za zagotavljanje oglaševanja naših storitev in izdelkov ter za statistične analize, ki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran; poleg tega vašo izkušnjo naše spletne strani izboljšujemo z vsebino tretjih oseb
  • vaši osebni podatki se lahko razkrijejo tretjim osebam, ki se nahajajo zunaj vaše države prebivališča, pri čemer se lahko potencialno uporabljajo različni standardi varstva podatkov.
  • Uvedli smo ustrezne zaščitne ukrepe za zaščito vaših osebnih podatkov, ki jih hranimo le toliko časa kot je to potrebno.
  • V skladu z zakonodajo, ki velja za vas, ste morda upravičeni do uveljavljanja določenih pravic v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

DEFINICIJE

Osebni podatki: pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.

Obdelava: pomeni vsako dejanje ali niz dejanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki ali nizi osebnih podatkov z avtomatiziranimi sredstvi ali brez njih, kot je zbiranje, beleženje, urejanje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporaba, razkritje s posredovanjem, razširanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje.

INFORMATIVNA UPORABA SPLETNE STRANI

V kolikor obiščete našo spletno stran iz informativnih razlogov, torej brez posredovanja osebnih podatkov v kakršni koli obliki, lahko samodejno zbiramo podatke o vas, ki bodo vsebovali osebne podatke le v omejenih primerih in jih samodejno prepozna naš strežnik, kot naprimer:

  • spletno mesto, s katerega ste bili usmerjeni na našo spletno stran;
  • datum in čas vaših zahtevkov;
  • vrsta naprave, ločljivost zaslona in različico brskalnika;
  • vaš ponudnik internetnih storitev;
  • informacije o vašem operacijskem sistemu, vključno z jezikovnimi nastavitvami;
  • informacije o ponudbah, ki ste jih obiskali na naši spletni strani.

Te podatke uporabljamo samo zato, da nam pomagajo pri zagotavljanju učinkovitih storitev (npr. za prilagoditev naše spletne strani potrebam vaše naprave) in za zbiranje širokih demografskih podatkov za anonimno skupno uporabo.

Osebni podatki, ki jih samodejno zbiramo, so potrebni za zagotavljanje spletnega mesta in za naš legitmni interes, da zagotovimo stabilnost in varnost spletne strani.

Osebni podatki, ki se zbirajo samodejno, se takoj anonimizirajo in vsi osebno prepozavni podatki so ustrezno izbrisani.

UPORABA SPLETNE STRANI ZA NAKUP IZDELKOV IN/ALI SVETOVALNIH STORITEV O PREHRANI PSOV IN MAČK

Naša spletna stran ponuja spletno trgovino za nakup prehranskih izdelkov in hrane za pse in mačke kot tudi svetovalne storitve o prehrani psov in mačk. V kolikor obiščete našo spletno stran zaradi nakupa prehranskih izdelkov in hrane za pse in mačke in/ali svetovalnih storitev o prehrani psov in mačk v zvezi s takšno uporabo spletne strani obdelamo naslednje podatke:

  • vaše ime, priimek, naslov, telefon in email;
  • komunikacije, ki ste jih poslali (npr. preko elektronske pošte ali obrazcev za komunikacijo na spletni strani);
  • kadarkoli opravite transakcije preko naše spletne strani lahko potekajo nadaljnji postopki obdelave podatkov, o katerih boste seveda posebej obveščeni;
  • ime, starost, datum skotitve, pasma, čas aktivnosti, zdravstveno stanje, zgodovina hranjenja, veterinarska diagonoza, ime veterinarske klinike in odgovornega veterinarja vašega psa ali mačke, splošne podatke o bivalnem okolju in razmerah živali ter druge informacije, ki lahko vplivajo na sestavo prehranskega načrta vašega psa ali mačke.

Osebne podatke bomo uporabili zato, da vam bodo lahko naši izdelki in storitve na voljo (npr. dostava naročenih izdelkov, izvedba svetovalnih storitev) ter da bomo lahko posredovali zahtevane informacije oziroma da bomo lahko komunicirali z vami.

Osebni podatki, ki jih zbiramo, so potrebni za izvajanje pogodbenih obveznosti med uporabnikom in upravljavcem (obdelava na podlagi zakona in pogodbenih odnosov) kot tudi za naš zakoniti interes.

NOVIČNIK

Z vašim e-poštnim naslovom se lahko naročite na naše novice, ki vam zagotavljajo najnovejše informacije o naših izdelkih in storitvah, če se strinjate s prejemanjem teh novic, ki lahko vsebujejo tudi oglase povezane z našimi izdelki ali storitvami. Pravna podlaga za obdelavo je vaša privolitev. Vaš e-poštni naslov bo hranjen, dokler ste naročeni na naše novice. Od te storitve se lahko kadarkoli odjavite tako, da kliknete »odjava« v nogi vsakega tako prejetega novičnika.

SPLETNO OGLAŠEVANJE

Naša spletna stran uporablja spletne storitve oglaševanja, da vam predstvi oglase, ki ustrezajo vašim interesom. Takšno oglaševanje je označeno z imenom ponudnika (npr. Google Ads). Ta storitev nam pomaga izboljšati našo spletno stran in narediti vaš obisk bolj zanimiv. V ta namen zbiramo statistične podatke o vas, ki jih obdela ponudnik takšenga oglaševanja. Takšna obdelava predstavlja naš upravičen interes za izboljšanje izkušenj z našo spletno stranjo ter za promocijo naših izdelkov in storitev.

PIŠKOTKI

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za interno analizo uporabe naše spletne strani, s čimer vam skušamo zagotoviti čim bolj privlačno spletno stran. Za več informacij o piškotkih in sorodnih tehnologijah obiščite našo Politiko piškotkov, ki je na voljo na ___[PK3] .

SPLETNA ANALITIKA

Za statistične analize uporabljamo storitve spletne analitke za zbiranje informacij o uporabi tega spletnega mesta.

Splošne informacije o sledenju

Orodja za storitev spletne analitike zbirajo informacije, kot so:

  • informacije o napravi in brskalniku (informacije o operacijskem sistemu, identifikator mobilne naprave, mobilni operacijski sistem, itd.);
  • IP naslov;
  • dostop do spletne strani; tok klika URL (kronološki vrstni red naših spletni strani, ki ste jih obiskali);
  • geografska lokacija;
  • čas obiska;
  • referenčno spletno mesto, aplikacija ali storitev, s katere ste bili usmerjeni na našo spletno stran.

Informacije, ki jih dobimo od ponudnikov orodij spletne analitike uporabljamo le za določitev najbolj uporabnih informacij, ki jih iščete, ter za izboljšanje in optimizacijo spletne strani. Podatkov, zbranih s takšnimi orodji, ne združujemo z osebnimi podatki.

Glede na ponudnika orodij spletne analitke se lahko podatki, pridobljeni o vaši uporabi spletne strani, prenesejo in obdelajo v tretjih državah, npr. v Združenih državah Amerike. Za dodatne informacije o potencialnih tveganjih čezmejnega prenosa podatkov glejte razdelek »Čezmejni prenos podatkov« te Politke zasebnosti. Omenjena orodja zbirajo samo IP naslov, ki vam je bil dodelje na datum obiska naše spletne strani, ne pa vašega imena ali drugih identifikacijskih podatkov. Ponudniki takšnih orodij bodo te podatke uporabili za oceno vaše uporabe spletne strani, za sestavljanje poročil o dejavnosti spletne strani in za zagotavljanje drugih storitev, povezanih z uporabo spletne strani.

Pravn podlaga za tovrstno obdelavo podatkov je naš legitimni interes za analizo prometa na naši spetni strani ter izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacijo spletne strani na splošno.

Google Analytics

Uporabljamo Google Analytics, storitev spletne analitike, ki jo ponuja Google Ireland Ltd., Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irska (“Google”). Google bo v našem imenu podatke, ustvarjene s piškotkom, uporabil za oceno vaše uporabe spletne strani, za sestavljanje poročil o dejavnosti spletne strani in za zagotavljanje drugih storitev v zvezi z dejavnostjo spletne strani in internetno dejavnostjo v povezavi z uporabo spletne strani.

Znotraj storitve Google Analytics smo aktivirali anonimizacijo IP naslova in vaš IP naslov bo okrnjen znotraj območja držav članic Evropske Unije ali drugih pogodebnic Sporazuma o Evropskem gospodarskem prostoru. Le izjemoma bo celoten IP naslov najprej prenesen na Googlov strežnik v Združene države Amerike in tam okrnjen. IP naslov, ki ga vaš brskalnik prikazuje v okviru storitve Google Analytics, ne bo povezan z drugimi podatki, ki jih hrani Google.

Uporabo piškotkov lahko z izbiro ustreznih nastavitev v vašem brskalniku; vendar upoštevajte, da če to storite, morda ne boste mogli uporabljati celotne funkcionalnosti spletne strani. Poleg tega lahko preprečite zbiranje informacij, ki jih ustvari piškotek o vaši uporabi spletne strani (vključno z vašim IP naslovom) in obdelavo teh podatkov s strani Googla, če naložite in namestite vtičnik za brskalnik, ki je na voljo na naslednji povezavi: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

ODJAVA OD SPLETNE ANALITIKE

Kadarkoli se lahko odjavite od prihodnjega zbiranja vaših osebnih podatkov pri nas in v storitvi Google Analytics v skladu s to Politiko zasebnosti za namene analitike z upoštevanjem navodil na tej povezavi: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

VTIČNIKI ZA SOCIALNA OMREŽJA

Spletna stran lahko vključuje funkcije socialnih omrežij, na primer gumbe za sledenje in skupno rabo, ki jih zagotavljajo socialna omrežja kot sta Facebook in Instagram (»funkcije socialnih omrežij«). Te funkcije socialnih omrežij lahko zbirajo vaše IP naslov, katero stran obiskujete na naši spletni strani, prav tako lahko nastavijo piškotek, ki bo omogočil pravilno delovanje funkcije socialnih omrežij. Funkcije socialnih omrežij običajno gosti tretja oseba, lahko pa jih gostimo tudi neposredno na naši spletni strani. Vaše interakcije s temi funkcijami socialnih omrežij ureja politika zasebnosti socialnega omrežja, ki ponuja tovstno funkcijo. Za dodatna vprašanja v zvezi s funkcijami socialnih omrežih nas lahko konktatirate na info@feedko.si.

IZMENJAVA PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo razkriti tretjim osebam le v obsegu, ki je potreben za izpolnitev našega pogodbenega razmerja. Pravna podlaga za prenos vaših osebnih podatkov sta točki b) in f) 1. odstavka 6. člena Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov in predstavljata naš zakoniti interes za izvajanje naših splošnih pogojev poslovanja ali drugih pogodb, sklenjenih z vami.

Za namen opisovanja svojih storitev ter druge zakonite namene lahko potenicialnim partnerjem, oglaševalcem ter drugim uglednim tretjim osebam razkrijemo anonimne skupne statistične podatke o uporabnikih spletne strani, vendar takšni podatki ne bodo vsebovali nobenih osebnih podatkov.

Vaše osebne podatke lahko razkrijemo našim izvajalcem, ki nam pomagajo pri zagotavljanju storitev, ki jih ponujamo preko spletne strani. Tak prenos bo vedno temeljil na sporazumu o obdelavi osebnih podatkov, zaradi česar bodo naši izvajalci vaše osebne podatke uporabili le v obsegu, ki je potreben za opravljanje njihovih funkcij, in bodo pogodbeno zavezani, da bodo vaše osebne podatke obdelovali le v našem imenu in skladno z našimi zahtevami.

ČEZMEJNI PRENOS PODATKOV

V okviru zgoraj navedenih dejavnosti izmenjave podatkov se lahko vaši osebni podatki prenesejo v druge države (vključno z državami zunaj Evropskega gospodarskega prostora (EGP)), ki imajo lahko drugačne standarde varstva podatkov od države, v kateri prebivate. Upoštevajte, da za podatke, ki se obdeluje v tuji državi, lahko veljajo tuji zakoni in so dostopni tujim vladam, sodiščem, organom kazenskega pregona in regulativnim agencijam. Ne glede na navedeno, si bomo prizadevali sprejeti razumne ukrepe za ohranjanje ustrezne ravni varstva podatkov pri izmenjavi vaših osebnih podatkov s takšnimi državami.

V primeru prenosa zunaj EGP ta prenos varujejo bodisi zasebnostnii ščit ali vzorčne pogodbene klavzule EU. Za nadaljnje informacije o omenjenih zaščitnih ukrepih nas lahko kontaktirate na info@feedko.si

VARNOST

Za zaščito pred izgubo, zlorabo in spreminjanjem osebnih podatkov smo vpeljali razumne najsodobnejše varnostne ukrepe, ki so pod našim nadzorom. Na primer, naše varnostne in zasebne politike se po potrebi redno pregledujejo in izboljšujejo, do osebnih podatkov pa ima dostop le pooblaščeno osebje. Čeprav ne moremo zagotoviti ali zagotoviti, da do izgube, zlorabe ali spreminjanja informacij ne bo nikoli prišlo, uporabljamo vsa razumna prizadevanja za njihovo preprečevanje.

Upoštevati morate, da pošiljanje informacij po internetu ni nikoli popolnoma varno. Ne moremo jamčiti za varnost informacij, ki jih pošljete prek naše spletne strani, čeprav so v tranzitu po internetu in je karkšno koli posredovanje na lastno odgovornost.

HRAMBA PODATKOV

Prizadevamo si, da bi bile naše dejavnosti obdelave v zvezi z vašimi osebnimi podatki čim bolj omejene. Če v tej Politiki zasebnosti ni določenih rokov hrambe, bodo vaši osebni podatki shranjeni le toliko časa, koliko jih potrebujemo za izpolnitev namena, za katerega smo jih zbrali, in po potrebi, dokler to zahtevajo zakonsko določeni roki hrambe podatkov.

PRAVICE POSAMEZNIKA GLEDE OBDELAVE PODATKOV

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo Politko zasebnosti ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas. Pišite nam na info@feedko.si. Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili – pisno in v skladu z veljavno zakonodajo.

V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov imate kot posameznik naslednje pravice:

Pravica do preklica privolitve: Če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na enega od kontaktov, navedenih na spletni strani https://feedko.si/. Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za posameznika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec posamezniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi.

Pravica dostopa do osebnih podatkov: Kot posameznik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določene informacije (o namenih obdelave, o vrstah osebnih podatkov, o uporabnikih, o obdobjih hrambe oz. merilih za določitev obdobij, o obstoju pravice do popravka ali izbrisa podatkov, pravice do omejitev in ugovora obdelave in pravice do pritožbe pri nadzornem organu, o viru podatkov, če podatki niso bili zbrani pri vas, o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, razlogih zanj ter pomenu in posledicah take obdelave za vas, ter druge informacije v skladu s 15. členom Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov.

Pravica do popravka osebnih podatkov: Kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot posameznik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

Pravica do izbrisa osebnih podatkov (“pravica do pozabe”): Kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, ponudnik pa mora podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar obstaja eden od naslednjih razlogov:

  • podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani oz. drugače obdelani;
    • če prekličete privolitev, za obdelavo pa ne obstaja druga pravna podlaga;
    • če ugovarjate obdelavi, za obdelavo pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi;
  • podatki so bili obdelani nezakonito;
  • podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravnih obveznosti v skladu s pravom EU ali pravom države članice, ki velja za ponudnika;
  • podatki so bili zbrani v zvezi s ponudbo storitev informacijske družbe.

Kot posameznik pa v določenih primerih, opisanih v 3. odstavku 17. člena Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov, nimate pravice do izbrisa podatkov.

Pravica do omejitve obdelave: Kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:

  • če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov;
    • obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe;
  • ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov;
    • ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi.

Pravica do prenosljivosti podatkov: Kot posameznik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in imate pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas ponudnik, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, in sicer kadar: 

  • obdelava temelji na privolitvi ali na pogodbi in
  • se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Kot posameznik imate pri uresničevanju navedene pravice doseči, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca (ponudnika) k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo.

Pravica do ugovora obdelavi: Kot posameznik imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, ki je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene ponudniku (točka (e) člena 6 (1) Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov) ali je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva ponudnik ali tretja oseba (točka (f) člena 6 (1) Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov), vključno z oblikovanjem profilov na podlagi navedenih obdelav. Ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene.
Kadar se podatki obdelujejo v znanstveno ali zgodovinsko-raziskovalne namene ali statistične namene, ima posameznik pravico, da iz razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim, razen če je obdelava potrebna za opravljanje naloge, ki se izvaja iz razlogov javnega interesa.

Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot posameznik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov. 

Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi. Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež.

Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, v pisni obliki naslovi na upravljavca, in sicer na enega od kontaktov, navedenih na spletni strani https://feedko.si/.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko ponudnik od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.

Ponudnik mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Pravica do pritožbe nadzornemu organu brez poseganja v katerokoli drugo upravno ali pravno sredstvo imate kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vložite pritožbo pri nadzornem organu, zlasti v državi članici, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve, če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov. Nadzorni organ, pri katerem je vložena pritožba, vas bo kot pritožnika obvestil o stanju zadeve in odločitvi o pritožbi, vključno z možnostjo pravnega sredstva na podlagi 78. člena Splošne uredbe EU o varstvu podatkov. Kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki imate pravico, da vložite pritožbo na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, telefon: 01 230 97 30, elektronski naslov: gp.ip@ip-rs.si.

KONTAKTNE INFORMACIJE

Vsa vprašanja, pomisleke ali komentarje o tej Politiki zasebnosti ali karšne koli zahteve v zvezi z vašimi osebnimi podatki na pošljite po elektronski pošti na info@feedko.si. Podatki, ki jih navedete ob stiku z nami, bodo obdelani za obravanvo vaše zahteve in bodo izbrisani, ko bo vasa zahteva izpolnjena. Lahko pa omejimo obdelavo zadevnih informacij v skladu z zakonsko določenimi roki hrambe.

SPREMEMBE POLITIKE ZASEBNOSTI 

Upravljavec si pridružuje pravico, da Politiko zasebnosti po potrebi občasno prilagodi dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Iz tega razloga vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami. Prav tako vas bomo o morebitnih spremembah, ki bistveno vplivajo na obdelavo vaših osebnih podatkov, predhodno obvestili na primeren način (npr. z obvestilom na naši spletni strani, po elektronski pošti). Datum zadnje Politike zasebnosti je zapisan v dokumentu.

FeeDKo, Daša Korže s.p.

Ljubljana, september 2020

 [PK1] Splošni pogoji poslovanja

 [PK2]Politike piškotkov

 [PK3]Politike piškotkov.

Politika piškotkov

 

POLITIKA PIŠKOTKOV

S to Politiko piškotkov vam želimo zagotoviti splošne informacije o piškotkih, ki jih spletna stran FeeDKo (https://feedko.si/) uporablja za svoje nemotneno delovanje, kot tudi možnosti uporabnikov spletne strani ter informacije glede specifičnih piškotkov, ki jih uporablja FeeDKo oziroma jih z našim soglasjem uporabljajo tretje osebe.

Ta Politika piškotkov je del Splošnih pogojev poslovanja [beri zgoraj] in Politike zasebnosti [beri zgoraj] FeeDKo.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se naložijo na vaš računalnik ob vašem obisku spletne strani. Spletni strani so piškotki v pomoč, da vas prepozna ob ponovnem obisku in nam posreduje informacije o vaših aktivnostih na naši spletni strani. Piškotki torej zbirajo informacije glede vaše uporabe spletne strani ter podatke glede vaše naprave, s katero dostopate do spletne strani. V tem primeru gre za vaš IP naslov, tip brskalnika in demografske podatke, v primeru da ste na našo spletno stran prišli preko druge povezave pa tudi URL naslov druge spletne strani.

Obstajajo različne vrste piškotkov. Z vidika njihove življenjske dobe (kako dolgo so shranjeni na vašem računalniku) ločimo »začasne oz. sejne« in »trajne oz. shranjene« piškotke. Začasni piškotki se shranijo le za čas vašega obiska na spletni strani in se samodejno zbrišejo v trenutku ko zaprete vaš spletni brskalnik. Na nasprotni strani, pa trajni piškotki ostanejo shranjeni na vaši napravi tudi potem, ko niste več na spletu. Na vaši napravi (računalniku, mobilnem telefonu) so shranjeni določen čas in se ponovno aktivirajo vsakič ko obiščete spletno stran, kjer so piškotki nastali.

LASTNI PIŠKOTKI FEEDKO

Kot veliko drugih spletnih strani, tudi mi uporabljamo piškotke oziroma tehnologijo sorodno piškotkom, da bi z njeno pomočjo bolje razumeli kako uporabniki uporabljajo našo spletno stran. To nam omogoča, da spletno stran ves čas izboljšujemo in jo prilagajamo vašim interesom. Z lastnimi piškotki vas prepoznamo ko obiščete našo spletno stran. Lastni piškotki FeeDKo so začasni.[PK3] 

Ime piškotka

Opis

Privzeti čas poteka

  • -PHPSESSID

Piškotek omogoča shranjevanje sej med posameznimi zahtevami znotraj sistema za upravljanje z vsebinami.

seja

  • form_key

Varnostni ukrep za zaščito podatkovne forme preko spleta

seja

  • mage-translation-storage

Olajša prevajanje vsebine v druge jezike

seja

  • section_data_ids

Piškotek se uporablja za olajšanje predpomnjenja vsebine v brskalniku, da se strani hitreje naložijo.

seja

PIŠKOTKI TRETJIH OSEB

Da bi lahko svojim uporabnikom zagotovili najboljšo izkušnjo pri uporabi naših storitev, poleg lastnih piškotkov uporabljamo tudi piškotke uglednih tretjih oseb, kar nam pomaga optimizirati našo spletno stran in analizirati kako se naša spleta stran uporablja s strani uporabnikov.

Prav tako vam bodo družbena omrežja (Facebook, Instagram) piškotke nameščala glede na to, ali ste v njihovo storitev prijavljeni. Upravljanje njihovih piškotokov je urejeno s pogoji sodelovanja, ki ste jih uporabniki sprejeli ob registraciji na določeno socialno omrežje.

Uporabljamo naslednje piškotke tretjih oseb : 

Google Analytics

Uporabljamo Google Analytics (analitično orodje Googla) za spremljanje prometa na spletni strani. Google Analyitics zbira podatke kot so: kako pogosto uporabnik obišče spletno stran, katere spletne strani obišče pred obiskom naše spletne strani, itd. Google Analyitics zbira le IP naslov, ki vam je dodeljen na dan obiska spletne strani, ne pa tudi imena ali druge identifikacijske podatke. FeeDKo podatkov zbranih z Google Analytics ne kombinira s podatki zbranimi na drug način in s tem ne ugotavlja identitete obiskovalcev spletnih strani. Kljub temu da Google Analytics uporablja stalne piškotke, z namenom da vas tudi ob naslednjem obisku prepozna kot istega uporabnika, so omenjeni piškotki lahko uporabljeni samo s strani Googla. Pravice Googla do uporabe in posredovanja podatkov,ki jih pridobi s pomočjo Google Analyitics, so opredeljene skladno z naslednjima dokumentoma: Google Analytics Terms of Use in Google Privacy Policy. Google Analyticsu lahko onemogočite, da vas prepozna ob vašem naslednjem obisku spletne strani, tako da izključite funkcijo uporabe piškotkov v vašem spletnem brsklaniku. Podatke, ki jih pridobimo s pomočjo Google Analytics, uporabljamo izključno za namen izboljšave naše spletne strani. Teh podatkov ne prodajamo ali ne delimo s tretjimi osebami.

Google Ads

Uporabljamo Google Ads (oglaševalsko orodje Googla) za oglaševanje na spletni strani. Oglasi se prikazujejo na podlagi informacij, ki so shranjene v piškotkih, ki jih Google namesti v vaš računalnik. Besedilne datoteke (angl. text files) vključujejo informacije o vašem obisku naše spletne strani, zlasti oglede storitev, ki se preberejo med poznejšimi obiski naše ali drugih spletni strani zaradi posebnih priporočil za storitve. Piškotek vključuje naključni vzdevek. Če v določenem času obiščete našo spletno stran in si ogledate naše storitve vas Google lahko prepozna s pomočjo vzdevka, vendar vam teh podatkov ne more pripisati osebno. Mi ali Google teh podatkov ne bomo združili z vašimi osebnimi podatki in ne bomo razkrili vaših osebnih podatkov nobeni tretji osebi. Lahko preprečite shranjevanje in uporabo informacij v piškotku, ki ga je namestil Google s klikom na naslednjo povezavo http://www.google.com/ads/preferences, kjer lahko konfigurirate svoje nastavitve. Če želite več informacij o Googlovih pravilnikih o zasebnosti sledite naslednjima povezavama: https://safety.google/# in https://policies.google.com/privacy.

Facebook pixel

Uporabljamo Facebook pixel za boljše sledenje prometa, ki ga prejemo s strani Facebooka, ter za merjenje učinkovitosti oglasov in sponzoriranih objav. Facebook pixel bo na vašo napravo namestil več piškotkov, v kolikor se strinjate s piškotki tretjih oseb na naši spletni strani. Več o Facebook Pixel si lahko preberete na naslednji povezavi https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/implementation/conversion-tracking, več informacij o Facebookovi politiki zasebnosti pa lahko najdete v njihovi Politiki zasebnosti https://www.facebook.com/policies/cookies/

UREJANJE PIŠKOTKOV

Uporabnikom spletne strani FeeDKo ponujamo možnost, da se odločijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov. Pri tem opozorjamo, da njihova izključitev lahko privede do težav s spletno stranjo, pretiranjega oglaševanja in drugih težav.

Če boste soglasje za piškote dali, kasneje pa si boste premislili, boste morali ponastaviti svojo odločitev tako, da boste piškote izbrisali (navodila kako to storiti za vaš brskalnik so objavljena na povezavi spodaj). Po izbrisu boste ponovno dobili obvestilo, ali želite piškotke.

NAVODILA ZA UREJANJE PIŠKOTKOV V POSAMEZNIH BRSKALNIKIH

Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Za upravljanje vam večina brskalnikov omogoča, da sprejmete ali zavrnete vse piškotke, sprejmete samo določeno vrsto piškotkov ali pa vas opozori, da stran želi shrantiti piškotek. Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko tudi enostavno izbrišete. Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom.

  • Google Chrome
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Firefox
  • Opera

SOGLASJE

Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da vam ta spletna stran nastavi piškotke na vaši napravi.

DODATNE INFORMACIJE IN KONTAKTNI PODATKI

V primeru, da potrebujete kakršne koli dodatne informacije, vam svetujemo, da obiščete spletno stran www.aboutcookies.org ali www.whatarecookies.com.

V kolikor bi nas želeli kontaktirati, vas prosimo da nam posredujete elektronsko sporočilo na elektronski naslov info@feedko.si.

SPREMEMBE POLITIKE PIŠKOTKOV

FeeDKo si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni ali dopolni Politiko piškotkov. Vaša odgovornost je, da se seznanite z vsemi morebitnimi spremembami. Datum zadnje Politike piškotkov je zapisan v dokumentu. V kolikor imate v primeru sprememb kakršnakoli vprašanja, nas kontaktirajte na info@feedko.si.

FeeDKo, Daša Korže s.p.

Ljubljana, september 2020

POGOJI AKTUALNIH NAGRADNIH IGER NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Pravila in pogoji nagradne igre “Praznujemo in obdarujemo”

  1. člen

Po teh pravilih prireja Feedko, s.p., Tesovnikova 70, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: Organizator) na področju Republike Slovenije nagradno igro v promocijske namene z naslovom »Praznujem in obdarujem« (v nadaljevanju: nagradna igra).

  1. člen

Nagradna igra bo potekala na Facebook strani Feedko, ki je dostopna na spletnem naslovu: https://www.facebook.com/feedko.prehrana. Nagradna igra bo potekala od objave v ponedeljek, 27. 2. 2023, do srede, 1. 3. 2023. V nagradni igri je možno sodelovati do konca dneva, do 23:59.

  1. člen

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi polnoletni državljani Republike Slovenije. Nagrado je možno osvojiti le enkrat.

4. člen

Način sodelovanja v nagradni igri: v nagradni igri se sodeluje z oddajo komentarja-fotografije pod Facebook objavo z dne 27. 2. 2023, ki se nanaša na nagradno igro Praznujem in obdarujem. Organizator bo med vsemi pravilno oddanimi glasovi naključno izžrebal dobitnika nagrade.

Nakup, delitev ali označba drugih uporabnikov Facebooka ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri.

  1. člen

Nagradni sklad vsebuje:

Lososovo olje Feedko, 200 ml (če je nagrajenec sodeloval s fotografijo mačke)

Sirovo palčko Feedko M, 100g (če je nagrajenec sodeloval s fotografijo psa).

Skupno število nagrad: 5
Skupno število nagrajencev: 5

Pridobljene nagrade ni možno zamenjati za gotovino, niti je ni mogoče prenesti na drugo osebo.
V nagradni igri je možno sodelovati večkrat, vendar samo enkrat s posameznim uporabniškim Facebook imenom.

Nagrajenec, ki prejme nagrado, po zakonu o dohodnini ni davčni zavezanec, ker vrednost nagrade ne presega 42 €.

 

  1. člen

Žrebanje nagrajencev bo potekalo najkasneje v nedeljo, 5. 3. 2023. Nagradno žrebanje bo izvajal organizator nagradne akcije z naključnim žrebom na sedežu svojega podjetja. V boben za žreb so vedno vključeni vsi oddani/potrjeni (pravilni) komentarji-fotografije od začetka nagradne igre.

  1. člen

Seznam nagrajencev bo objavljen v komentarju pod objavo o nagradni igri Praznujem in obdarujem, s profila Feedko, najkasneje v nedeljo, 5. 3. 2023, do konca dneva.

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da lahko organizator nagradne igre objavi njegovo ime in priimek oziroma Facebook uporabniško ime na spletni strani Feedko in na Feedko Facebook profilu, če bo udeleženec prejemnik katerekoli nagrade.

Nagrajenca bo organizator kontaktiral preko Facebook uporabniškega računa s katerim bo oddan zamgovalni komentar, in ga prosil za dostavo podatkov za dostavo nagrade, ki morajo biti dostavljeni v roku 5 dni. Nagrajenec, ki ne bo upošteval roka, ne bo upravičen do nagrade.

  1. člen

Za namen izvedbe nagradne igre bo organizator nagradne igre Feedko, s.p. od nagrajenca zahteval podatke kot so – ime, priimek, naslov in email za namen obveščanja nagrajenca o nagradi in postopku prevzema nagrade. Vlogo upravljavca in obdelovalca osebnih podatkov prevzema Feedko, s.p. Podatke bomo hranili eno (1) leto v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Organizator se zavezuje, da bo osebne podatke nagrajenca, zbrane v okviru te nagradne igre, varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/2007) in s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679) ter posamezniku, čigar osebne podatke obdelujemo zgolj v namen te nagradne igre, zagotavljamo naslednje pravice:

Pravice, da od Feedko, s.p., Tesovnikova 70, 1000 Ljubljana (upravljavec) kadarkoli zahteva: 

– Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
namene obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja, informacijo o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

– Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevam drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

– Popravek netočnih osebnih podatkov.

– Omejitev obdelave, kadar: oporeka točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe, upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

– Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekliče to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.

– Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujem drugemu upravljavcu, ne da bi me prvotni upravljavec pri tem oviral.

– Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.

– Da za posameznika velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način nanj znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
Pravico, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic: s sodelovanjem v nagradni igri udeleženec potrjuje, da je seznanjen z naslednjimi trditvami:
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov info@feedko.si.
Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati. 
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Upravljavec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Feedko, s.p., Tesovnikova 70, 1000 Ljubljana.

  1. člen

Organizator lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. Pravila in spremembe pravil bodo objavljeni na Feedko facebook profilu oziroma na spletnem mestu www.feedko.si.

  1. člen

Vse morebitne reklamacije v zvezi z nagradno igro ter v zvezi z nagradami lahko pošljete na elektronski naslov info@feedko.si.

  1. člen

V primeru sporov, ki nastanejo v zvezi z nagradno akcijo, je pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Pravila pričnejo veljati od 27. 2. 2023 dalje. 

Ljubljana, 27. 2. 2023

Feedko, s.p.

 

DOSTAVA 

Cena dostave za Slovenijo znaša 3.50 EUR (Pošta Slovenije). Vaš paket potrebuje od 3-5 delovne dni, da ga dostavna služba dostavi na vaš naslov, ki ste ga navedli v košarici nakupa. V primeru, da ste paket naročili med vikendom ali praznikom, vam ga bomo poslali prvi delovni dan.

Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. O tem boste obveščeni po telefonu ali po elektronski pošti.

Naš pogodben partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije.

Dostava Pošta Slovenije

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.

Za nemoteno dostavo:

– zagotovite točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket.

– zagotovite telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi.

– spremljajte svoj paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da ste na tekočem o trenutni lokaciji vašega paketa, tako da lahko preverite kdaj približno naj bi paket prispel in vidite, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi.

– poskrbite, da je vaše ime jasno vidno na vaših vratih, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju vašega naslova.

Priporočila ob prevzemu blaga

Pregled izdelka:

– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@feedko.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.

– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave:

– Ko vam kurir dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.

– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite kurirja. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti kurirja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino. V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@feedko.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek, lahko ga tudi osebno prevzamete na sedežu podjetja, ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.