Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine FeeDKo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S spletno trgovino FeedKo, dostopne na neposredni spletni povezavi https://feedko.si/, upravlja FeeDKo, Daša Korže s.p., Tesovnikova ulica 70, 1000 Ljubljana, matična številka 81518811000, ID za DDV: 74578090, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovno razmerje med ponudnikom in kupcem oziroma naročnikom (v nadaljevanju: kupec). Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja. Morebitne spremembe splošnih pogojev poslovanja bodo objavljene na spletni strani https://feedko.si/ in začnejo veljati s trenutkom objave.
___________________________________________________________________________
Podatki o ponudniku
Ime podjetja: Feedko, svetovanje s področja prehrane psov in mačk, Daša Korže, s.p. (v nadaljevanju Feedko)
Davčna številka: SI74578090
Matična številka: 81518811000
Sedež: Tesovnikova ulica 70, 1000 Ljubljana
TRR: SI56 6100 0001 8939 694
Telefon: 00386 51 600 223
E-pošta: info@feedko.si
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA STORITEV IN PROIZVODOV
Naročniki storitev oziroma kupci blaga lahko naročilo oddajo preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu in to za vse vrste storitev in blaga, ki jih/ga ponudnik ponuja preko spleta. Naročilo lahko odda na info@feedko.si ali preko spletnega obrazca na https://feedko.si/, pa tudi po telefonu na telefonsko številko objavljeno na spletni strani.
Ponudbe s popusti bo ponudnik objavljal na svoji spletni strani https://feedko.si/.
Kupci s statusom gospodarskega subjekta, ki so zavezanci za DDV, morajo ob naročilu navesti identifikacijsko številko za DDV.
Ponudnik izjavlja, da je zavezanec za DDV.
POSTOPEK NAKUPA
Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. S tem je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o datumu oddaje pošiljke. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec za kupljeno blago prejme račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Naknadno podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
CENE
Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Cene veljajo v primeru nakupa izdelkov preko spletne strani Feedko. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
ROK IZVEDBE STORITVE OZIROMA DOBAVE BLAGA
Ponudnik bo naročene storitve praviloma izvršil v roku 5 delovnih dni oziroma po dogovoru z naročnikom, naročeno blago pa bo praviloma odposlal na naslov kupca v roku 6 delovnih dni. V elektronskem sporočilu o potrditvi naročila naročnika bo ponudnik navedel rok izvedbe storitve oziroma rok dobave, ki je lahko krajši, ne pa daljši od navedenega okvirnega roka. Kupec se zavezuje vrsto storitve ter vrsto in količino blaga v naročilu navesti določno, skladno s katalogom storitev in blaga navedenim na spletnem strani ponudnika. V primeru, da naročilo ne bo določno, bo ponudnik naročnika po e-pošti pozval k popravku, pri čemer pa bo izpolnitveni rok začel teči, ko bo ponudnik prejel in potrdil popravljeno naročilo. O morebitni spremembi naročila ali preklicu, mora naročnik oziroma kupec ponudnika obvestiti po e-pošti na naslov info@feedko.si vsaj 2 dni pred rokom izvršitve storitve oziroma dobave blaga, v nasprotnem primeru je ponudnik upravičen od naročnika zahtevati povračilo stroškov, ki mu bodo povzročeni. V primeru, da bo naročnik želel naročeno blago prevzeti osebno, mora to navesti v naročilu oziroma ponudniku vsaj 2 dni pred načrtovano odpremo blaga sporočiti po telefonu.
Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je naveden ob zaključku naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
V primeru osebnega prevzema naročenega blaga, ponudnik kupcu ne bo obračunal stroškov dostave.
NAČINI PLAČILA
Naročniki storitev in kupci lahko znesek računov plačujejo na naslednje načine:
- z gotovino ob prevzemu osebno,
- po predračunu (UPN nalogu) na transakcijski račun ponudnika,
- s kreditno kartico BA Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron.
V primeru zamude pri plačilu opravljenih storitev ali dobavljenega blaga bo FeeDKo s.p. upravičen za čas zamude obračunati naročniku oziroma kupcu na dolgovani znesek zamudne obresti po obrestni meri Zakon o predpisani obrestni meri zamudnih obresti (ZPOMZO-1A, Uradni list RS, št. 105/2006).
POPUSTI
Popust oziroma promocijska koda, ki jo boste lahko našli na spleti strani ponudnika ali v drugih oblikah sporočil, omogoča naročniku oziroma kupcu posebne ugodnosti pri naročilu storitev ali pri nakupu blaga ponudnika prek spletne trgovine ponudnika in jo bo mogoče izkoristiti v roku, ki bo naveden v sporočilu. Ponudnik poudarja, da se popusti ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail: info@feedko.si . Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Obrazec za vračilo blaga najdete:OBRAZEC
Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.feedko.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3): Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe: – pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo).
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.
POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@feedko.si.
OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN REŠEVANJE MOREBITNIH PRITOŽB
Feedko odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti
obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.«.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik
seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Feedko pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je
določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba,
kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih
tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je Feedko dal na razpolago
potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to
primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik
lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave,
podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu Feedko ali drugih oseb v
predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot
je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Feedko bo morebitne pritožbe naročnikov in kupcev obravnaval sproti in si bo pri tem v sodelovanju s pritožnikom prizadeval, da bodo razrešeni po mirni poti v zadovoljstvo obeh/veh sprtih strani. Naročniki in kupci lahko pritožbe vložijo prek e-poštnega naslova info@feedko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru, da sporazumne rešitve spora ne bo mogoče doseči, bo za rešitev spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in potrošnikom velja in se uporablja slovensko pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
IZDAJA RAČUNA
Feedko s.p. bo takoj po izvedeni storitvi oziroma po odpremi in plačilu naročenega blaga naročniku oziroma kupcu izstavil račun, in sicer v pdf formatu in ga poslal po e-pošti na kupčev naslov, v primeru, da kupec e-maila nima, pa na naslov kupca/naročnika . Naročnik oziroma kupec se Feedko s.p. ob naročili navesti vse zahtevane relevantne podatke, potrebne za zakonito izdajo računa. Feedko s.p. se zavezuje zneske na računu specificirani, tako da bo jasno razvidna cena storitve oziroma blaga, stroški in morebitni druge postavke.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Feedko s.p. in Stripe. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Feedko.
KOMUNIKACIJA
Ob soglasju naročnikov storitev in kupci blaga bo Feedko s.p. komuniciral in oglaševal svojo ponudbo preko spleta in/ali SMS sporočil na mobilne telefone, in sicer tako, da bo izrecno navedel podatke o sebi, da gre za oglasno sporočilo in kaj oglašuje (n. pr. promocijo blaga in storitev, akcijsko prodajo itd.).
Nedvoumno bo navedel pogoje za naročilo oziroma za nakup blaga, pogoje prejemanja sporočil, naslovnikom, ki sporočil ne bodo želeli več prejemati, pa bo omogočil, da se prejemanju sporočil odpovejo, FeeDKo s.p. pa se zavezuje, da bo njihovo zahtevo spoštoval.
Ocene, mnenja in priporočila naročnikov in kupcev bo FeeDKo s.p. pred objavo pregledal in izločil kakorkoli žaljiva, nedostojna in taka, katerih objava ne bo v korist drugih uporavnikov. Objavljena mnenja bodo del funkcioniranja spletne trgovine FeeDKo s.p. in bodo dostopna vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani.
Uporabnik soglaša s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja, ki ga bo izrazil in dovoljuje, da ga Feedko s.p. v delu ali v celotnem besedilu objavi v elektronskih in drugih medijih skladno s poslovnimi interesi Feedko s.p. časovno neomejeno. Materialne avtorske pravice avtorji mnenj in komentarjev neodplačno in časovno neomejeno prenašajo na Feedko s.p., moralne avtorske pravice pa avtorji ohranijo.
POJASNILO
Feedko s.p. po svojih najboljših močeh zagotavlja ažurnost in pravilnost podatkov na svoji spletni strani, ne prevzema pa odgovornosti iz naslova popolnosti podatkov in uporabnikom predlaga, da jih preverjajo neposredno pri Feedko s.p. FeeDKo s.p. izjavlja, da so na spletni strani Feedko s.p. fotografije izdelkov simbolične in ne odražajo lastnosti blaga, ima pa Feedko s.p. na slikah artiklov, grafičnih in video elementih materialne avtorske pravice, kot industrijsko lastnino pa zaščiteno blagovno znamko Feedko, zato navedenih elementov brez predhodnega njegovega izrecnega pisnega soglasja ni dovoljeno uporabiti, reproducirati ali kakorkoli drugače vanje posegati.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Dostop do spletne strani Feedko s.p. (www.feedko.si) bo lahko v primeru tehničnih težav, potrebe po izvedbi vzdrževalnih del ali zaradi drugih nepredvidenih okoliščin onemogočen ali moten, zato si v teh primerih pridružujemo pravico do preklica potrjenih naročil, o čemer bo naročnike brž ko bo mogoče obvestil in predlagal način rešitve. Preden uporabniki dostopajo do spletne strani feedko.si morajo poskrbeti za antivirusno zaščito ter si zagotoviti varnost in zaupnost podatkov, ki so potrebni za prijavo na spletno stran.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.
SLOVENSKI PODJETNIŠKI SKLAD
Projekt FeeDKo petfood so-financira Slovenski podjetniški sklad.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na spletni strani feedko.si so zgolj informativnega značaja in niso nadomestilo nasvetov lečečega veterinarja ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako pa niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, ker niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznih izdelkov so informativne narave, ker s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA) niso potrjeni. V primeru zdravljenja živali z zdravili, se posvetujte z veterinarjem.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Splošnih pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna preko naslednje povezave: https://feedko.si/politika-zasebnosti-in-piskotki
KONTAKT
e potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas prek elektronskega naslova info@feedko.si.
Feedko, Daša Korže s.p.
Ljubljana, november 2024